Miejsce pracy: Leszno
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta
- umiejętność pracy pod presją czasu
- zaangażowanie oraz pasja w realizacji powierzonych zadań
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (atutem bardzo dobra znajomość)
- dobra znajomość programu Pakietu Ms Office
- prawo jazdy kat.B
Opis zadań:
- kontrolowanie terminowości w procesach likwidacyjnych
- przygotowanie ofert ubezpieczeniowych
- kompletowanie dokumentacji
- kontakt z klientami
- negocjacje z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
- monitoring procesu ofertowania
- raportowanie wyników z przeprowadzonych działań
Oferujemy:
- rozwój osobisty w prężnie rozwijającej się firmie
- pracę w gronie doświadczonych specjalistów z zakresu ubezpieczeń
- udział w ciekawych projektach i szkoleniach
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
- umowę o pracę
Dokumenty aplikacyjne [CV + list motywacyjny] prosimy wysyłać na adres: Dział Kadr Kancelaria Brokerska WTB Sp. z o.o. ul. Towarowa 1, 64-100 Leszno z dopiskiem: „Praca: PBOR" lub pocztą el. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub bezpośrednio pod nr telefonu: 519 133 847.:
Prosimy o pobranie i wypełnienie "Klauzuli RODO dla kandydatów do pracy" - pobierz