PRAWO DO REKLAMACJI
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia wniosku do Rzecznika Finansowego o rozpatrzenie sprawy sporu pomiędzy Klientem a podmiotem rynku finansowego (adres: Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, www.rf.gov.pl)
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacje można zgłosić w następujący sposób:
- pisemnie na adres siedziby Kancelarii Brokerskiej WTB Sp. z o.o. ul. Towarowa 1, 64-100 Leszno
- osobiście w siedzibie Kancelarii Brokerskiej WTB Sp. z o.o.
- drogą elektroniczną, wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Reklamacje rozpatrywane są przez powołaną w tym celu komórkę organizacyjną
- Kancelaria Brokerska WTB Sp. z o.o. udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach Kancelaria Brokerska WTB Sp. z o.o. udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 60 dni od dnia jej otrzymania.
INFORMACJA O CHARAKTERZE OTRZYMYWANEGO WYNAGRODZENIA
Kancelaria Brokerska WTB Sp. z o.o. otrzymuje wynagrodzenie od Zakładu Ubezpieczeń w postaci prowizji uwzględnionej w kwocie składki ubezpieczeniowej.
INFORMACJA O UDZIAŁACH W INNYCH PODMIOTACH RYNKU FINANSOWEGO
Kancelaria Brokerska WTB Sp. z o.o. nie posiada udziałów zakładów ubezpieczeń, podmiotów będących agentami ubezpieczeniowymi oraz żadnych innych podmiotów rynku finansowego.
Żaden zakład ubezpieczeń nie posiada udziałów Kancelarii Brokerskiej WTB Sp. z o.o..